25 tipů, jak zrychlit metabolismus

25 tipů jak zrychlit metabolismus

V dnešní době existuje obrovské množství protichůdných informací ohledně toho, jak ovlivňovat metabolismus takovým směrem, aby tělo co nejvíce využívalo tukové zásoby jako zdroj energie. Na internetu najdete velmi zastaralé pohledy jak si nastavit jídelníček, tak i nejmodernější vědecké výzkumy. Problém je v tom, že laik se v této „změti informací“ nemůže vyznat a musel by věnovat velký objem času, aby si to na sobě otestoval a ověřil.

Když chci „více nutit své tělo spalovat tuky“, musím najít odpovědi na tyto otázky:

  1. Jak poznám zda mám „tukový“ nebo „cukrový“ metabolismus?
  2. Mám nebo nemám snídat?
  3. Mám cvičit ráno nebo večer?
  4. Je nutné jíst 5 x denně nebo stačí jíst 3 nebo i 2 x denně?
  5. Ovlivňují hubnutí hormony nebo je to mýtus?
  6. Funguje mně správně štítná žláza?
  7. Může nebo nemůže stav mého enterálního mozku ovlivňovat můj tukový metabolismus?
  8. Má nebo nemá psychosomatika (podvědomé vzorce a skryté blokace) vliv na tvar postavy?
  9. Mohou nebo nemohou geny po mých předcích ovlivňovat potřebu cvičit?
  10. Mám nebo nemám jíst nízkotučné potraviny?
  11. Je vhodný nízkosacharidový typ stravování nebo ne?
  12. Ovlivňuje nebo neovlivňuje pitný režim můj metabolismus?
  13. Mají bílkoviny vliv na spalování tuků?
  14. Musím nebo nemusím jíst před cvičením?
  15. Jídlo po cvičení by mělo nebo nemělo být?
  16. Kontinuální sezení během pracovní doby (8 hodin a více) – má nebo nemá vliv na metabolismus tuků?
  17. Metabolismus tuků je ovlivňován hlavně makro nebo mikro živinami?
  18. Když chci hubnout, má být vegetarián nebo všežravec nebo na raw food?
  19. Může spektrum TAG ovlivňovat zda můj metabolismus „jede“ na sacharidy nebo na tuky?
  20. Může spánková hygiena ovlivňovat mou snahu o redukci tukových zásob?
  21. Ovlivňuje nebo neovlivňuje lepek v potravinách tukovou tkáň v těle?
  22. Jak poznám, že mám v těle tzv. skrytý zánět, o kterém jsem slyšel, že má vliv na celkový metabolismus?
  23. Může hladina vit D ovlivnit, že mám „pomalý metabolismus“?
  24. Mám jíst sacharidy večer nebo ráno?
  25. Na metabolismus tuků má nebo nemá vliv konzumace fermentovaných potravin?

Otázek, na které je potřeba najít odpověď, je mnohem více. Z výše uvedeného vyplývá, že koupit si jen tak nějaký jídelníček nic neřeší. Na vše je potřeba se podívat komplexně a hlavně personalizovaně. Každý člověk je jiný.

Podívejte se na video, kde se dozvíte informace, jak se orientovat při výběru vhodného proteinu:

 

Ovlivňujte Váš metabolismus a hubnutí kvalitními proteiny! Nová e-kniha je pro Vás připravena.

banner na blog

 

16,867 total views, 30 views today

Martin Škába

Je výživový specialista, kouč a propagátor zdravého životního stylu. Na tuto cestu ho přivedly jeho vlastní zdravotní problémy - a i proto se snaží pohlížet na životní styl jako na komplexní záležitost, která se neobejde bez znalostí z řady oborů.

Komentáře